Can't handle it

Måste skriva av mig lite granna..
 
Svär på allt jag äger och har... du är underbar. bäst. Till en viss gräns.
Du betyder oerhört mycket för mig men våra bråk tär på mig. jag känner mig otillräcklig på alla plan och får trippa på tårna för att inte göra dig upprörd för då är allt kört. de är total kaos. mår så dåligt när du skriker på mig. känns som jag sviker dig gång på gång trots att jag gör allt för att vara enough. men räcker aldrig liksom inte hela vägen.
och det suger. det suger hårt som fan.
och när du dricker blir du en helt annan person. en person jag inte känner. en person jag inte vill känna. fattar du inte? din attityd. du ser ner på mig och är bara arg och jobbig.
frågan är: vad gör jag för fel?????
 
Just sayin'... när jag blir 18, då drar jag. du kommer ångra allt du nånsin gjort mig.
Din d****r

Kommentarer
Postat av: micke

finns de vet du <3

2012-10-27 @ 09:37:46

Kommentera här gullet :

Jag heter:
vill bli ihågkommen!

Min e-post: (visas bara för sagis)

Min blogg/ annan sida:

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0