All in ikväll

Ladies and gentlemen... TJA! Jag och bästa arab fixar sig hos mig och taggar galet med musik på högsta volym inför galan ikväll. Plattat håret och drar nu vidare mot arab för att sminka oss där. Vi är så jävla taggade och jag är sjukt glad att vi äntligen ska hitta på nåt tillsammans, och de är att gå på parteeey. Dock drogfritt + alkoholfritt men här krävs inte en droppe alkohol för att vi ska ha kul, det lovar jag er! Dessutom är de inte så att dom kommer testa en, så lite hinner vi nog få i oss innan vi drar ner ;)
 
Vi ska möta upp några brudar från min klass och röja loss nere vid ungdomsgalan.
Kommer va 400+ pers där, så ska bli så jäkla gött.
Uppdaterar er med bilder imorgon förmodligen då jag nog kommer hem inatt. Pusssss

Kommentarer

Kommentera här gullet :

Jag heter:
vill bli ihågkommen!

Min e-post: (visas bara för sagis)

Min blogg/ annan sida:

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0