Torsdag - lördag

Hej babes! Saknat mig ? ;) jo såklart. Varit i husvagnen sen halv tolv cirka. Inte gjort ett skit faktiskt, lagt över lite bilder på datorn osv. Ska städa som jag aldrig gjorde i onsdags, punkt punkt. Fuck haha. Iaf, sovit vid Amanda två nätter nu. Sjukt kul har vi haft. Lärt känna hennes syrra lite också, skitskön brud! True shit.

I torsdags gjorde vi typ inte nånting, var i stallet en sväng sen fastna vi vid tvn hela kvällen. Hade köpt ett kilo godis och ben&jerry som vi smaska på!

Igår vakna vi runt lunch och självklart var det dåligt väder så då fastna vi vid tvn igen. Dock blev det finare väder och då kastade vi av oss kläderna och sprang ut och solade. Såååhääär skönt! Skulle festa egentligen med Amanda och Mikaela men eftersom de inte blev nåt fixade vi oss och åkte runt och lekte moppegangsters. En bil med grabbs jagade oss, hur kul och läskigt som heelst! Haha.
När vi kom hem blev det maaaassa bilder med flickorna. Visar strax!
Och juste, de bästa av allt, vi såg på tarzan på natten! Bästaaaaa <3

Kommentarer

Kommentera här gullet :

Jag heter:
vill bli ihågkommen!

Min e-post: (visas bara för sagis)

Min blogg/ annan sida:

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0