Söndag

Woop woop babes. Sov hos Amanda natten mellan lördag - söndag as well. Snackade ut och hade de allmänt mys. Det behövde vi båda två. Love you bruden ♥

På söndagen vaknade vi (eller ah, självklart) och solen lös som sjutton. Vänta, heter de lös? Whatever, ni fattar! Anyway. Vi bytte om till bikinis och åkte till tofta. Såå skönt!
Jobbade på brännan nåra timmar innan vi käkade och drog hem igen. Sen så åkte jag hem mot husvagnen, duschade sen var det mysmiddag med familjen på restaurang! Supermysigt var det, dock jävligt kallt. Haha!
Förutom att jag hatar när pappa druckit en del så var det supertrevligt. Enough said.

Kommentarer

Kommentera här gullet :

Jag heter:
vill bli ihågkommen!

Min e-post: (visas bara för sagis)

Min blogg/ annan sida:

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0