Saga bjuder

Tjenis penis. Ett tag sen , igen. Dock så la mitt internet av så denna gång har jag en anledning! Så.. Vad har hänt i mitt liv senaste tiden? Hm, en jäkla massa! Eller? Tävlade i torsdags, hur det gick kan vi lämna åt de förflutna. Haha! Ska tävla imorgon igen, hoppas på bättre resultat för sämre kan de fan inte bli...

Sov hos mandis inatt, mysmys. Idag solade vi som tusan och badade i mandas pool as well. Svinkallt men hur kul som helst! Har lite bilder, vågar nog dock inte lägga upp dom. Varning för känsliga tittare så att säga, ser ut som ett spann skit. Heh.

Nu sitter jag bara i husvagnen oh sjunger för migsjälv.. Låter väl sådääär om jag får säga de själv! hur som helst.. Ska ta och dejta kudden vilken sekund som helst. Blir tidig uppgång inför en lååång dag imorgon. Så puss på er allaa

Kommentarer

Kommentera här gullet :

Jag heter:
vill bli ihågkommen!

Min e-post: (visas bara för sagis)

Min blogg/ annan sida:

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0