Hälsning från växjö

Hej babes. Jag har blivit påmind ett aaaantal ggr angående min blogg, och nej jag har inte glömt bort er - jag har bara inte haft tillgång till internet. Men here i am!! ;) sitter bredvid syrran i sängen, hon sover. Tror jag?
Jag har väl berättat om att jag är hos syrran i växjö, visst har jag? Iaf så har jag gjort det nu, haha. Kom i måndags och då chillade vi bara galet med en film och massa mysprat. I tisdags lunchade vi med en skitsöt tjej som heter Moa sen gick vi runt på stan. Förvånade mig själv genom att inte köpa en enda grej. Amazing. Sen käkade vi middag med syrrans pojkvän och hans polare christian. Sen hem till oskar och klippa oh färga hans hår! I onsdags (igår) var vi på ullared och gled runt. Fanns inte såå mycket faktiskt, var ganska urplockat. Men fick med mig liite grejer ändå, visar när jag kommer hem eftersom jag inte har nån usbkabel hehehhe. Sen på kvällen hade vi filmkväll med oskar. Mycket trevligt! Idag har jag och syrran varit barnvakt åt oskars systers barn. Well, ska snart duscha sen får vi se till att hitta på nåt! De är karuseller oh skit i stan så hoppas vi ska dit! Hihi.

Oh snap detta blev ett långt och tråkigt inlägg utan bilder.. Men ni får stå ut tills jag kommer hem! puuussss finaste ni

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra? :)

2012-08-03 @ 20:52:39
URL: http://nattstad.se/malinhellström

Kommentera här gullet :

Jag heter:
vill bli ihågkommen!

Min e-post: (visas bara för sagis)

Min blogg/ annan sida:

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0